Miksi me

Mainostoimisto Sky5media

Miksi valitsisit meidät?

Olemme intohimoisia siinä mitä teemme. Panostamme henkilökohtaisesti todellisten tulosten tuottamiseen aikataulussa ja budjettinne puitteissa. Takaamme jokaisen sovitun tavoitteen saavuttamisen ja teemme töitä, kunnes tavoite on saavutettu. Olemme yhteisömanagerointitoimisto, joka auttaa teidät tavoitteeseenne. Tavoitteenamme on enemmän onnellisia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ympäri Suomen. Vahvuuksiamme ovat nopeus, avoimuus, joustavuus sekä tiimin vankka kokemus, joka yhdistyy sydämellä tehtyyn työhön.

strategiamme

Strategiamme perustuu yhteistyöhön, tehokkuuteen ja asiakaskokemuksen arvostamiseen.
Markkinastrategian rakentaminen aloitetaan määrittelemällä yhdessä:

Mikä on haluttu lopputulos?

Mitä menestyminen vaatii brändiltänne?

Mikä on kohdeyleisönne?

Miten haluatte heidän reagoivan?

Miten toimimme?

Vahvuuksiamme ovat nopeus, avoimuus, joustavuus sekä tiimin vankka kokemus, joka yhdistyy sydämellä tehtyyn työhön. Hienosäädämme tekemistä niin kauan, että kaikki osapuolet ovat ylpeitä saavutetuista tuloksista.

Tavoitteenamme on saavuttaa yhä onnellisempia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita.

TekijÄt

Christina A. Saks
Puheenjohtaja/Myynti
+358 45 2626695
christina@sky5media.fi

Kati Halonen - Sisällöntuotanto

Kati Halonen
Sisällöntuotanto

kati@sky5media.fi

Andrey Ståhl
AV & 3D-suunnittelu

andrey@sky5media.fi

Zinaida Melnikova
Graafinen ja Web suunnittelu

zina@sky5media.fi

Laura Haikala

Laura Haikala
Äänikirjat

laura@sky5media.fi

Tarinamme

Mainostoimisto Sky5media

Vuonna 2015 huomasimme, että kun käytimme ristiin toistemme palveluja, ne täydensivät toisiaan ja hommat toimivat niin kuin pitää. Aloitimme ensimmäiset yhteiset projektimme ja hankimme ensimmäiset kanta-asiakkaamme. Vuonna 2018 päätimme perustaa digitaalisiin palveluihin keskittyvän mainostoimiston.

Mainostoimisto Sky5media

Etsimme kovaa ja samalla hyvin meidän toimintaamme kuvaavaa nimeä. Yksi meistä sanoi, että ”olemme niin kuin viisi enkeliä, jotka ovat aina lähellä ja valmiina auttamaan”. Siitä syntyi sana Sky ja numero 5. Ja kaikki mitä me teemme voisivat hyvin olla nimetty täällä tavoin: Sky5Production, Sky5Web, Sky5Design, Sky5Cloud hostingpalveluamme varten, Sky5Consulting. Yhdistimme kaiken tämän sanaan Media. Näin vuoden 2019 tammikuussa Lahdessa syntyi Sky5Media Oy.

Mainostoimisto Sky5media

Nykyjään Sky5Median toiminta on kasvanut kattamaan koko Suomen Helsingistä Rovaniemelle. Meillä on kaksi päätoimipaikkaa, toinen on Sky5Median kotikaupungissa Lahdessa ja toinen Helsingissä. Olemme hyvin dynaamisia, käymme aina mielellämme asiakkaidemme luona ja pidämme palavereita asiakkaan tutussa ympäristössä.

Sky5Media on paikka, missä kaikki onnistuu!

Meillä oli pari viikkoa sitten yksi elämäni hauskimmista kuvaussessioista. Valokuvaaja sanoitti mua kuvatessaan että harvoin tulee vastaan henkilöä, joka tulee paikalle yhtä isolla presenssillä ja jonka läsnäolo täyttää koko huoneen.

Kiitos Sky5Media Oy tästä kokemuksesta. Saitte meistä jotenkin ulos siinä hetkessä juuri sen, mitä meistä itse kukin aidosti ja perimmiltään ollaan. Ja saitte myös aikaan pitkäkestoisen hyvän mielen ja fiiliksen, että just SE on hyvä!

 Stina Dansie / Toimitusjohtaja, Good Call Oy

Todella ystävällistä, ammattitaitoista ja asiakaslähtöistä palvelua! Tilattiin video- ja valomainokset ja tuli hienoa jälkeä) Hyvä hinta-laatu-suhde. Suosittelen!

Viktoria Koronen / Markkinointijohtaja, Tmi Komil

Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöstämme Sky5Median kanssa. Palvelu on asiantunteva, joustava ja nopea. Nettisivuistamme tuli juuri sellaiset kuin halusimme, ovat hyvänäköisiä ja ratkaisu on toimiva. Saimme myös ohjeistusta Word Pressin käyttöön, joten pystymme myös itse päivittämään ajankohtaisia asioita sivuillemme.

Irina Louste / Toimitusjohtaja, Taxari Travel Agency Oy

Suosittelen lämpimästi Sky5Median tiimin. Video ylitti kaikki odotukset ja on todellakin ammattimaista jälkeä. Porukka tuntee mitä meille oli tärkeää näyttää asiakkaillemme. Yhteistyö Sky5Median kanssa oli helppoa ja mielenkiintoista. Olen todella innoissaan videosta. Valtavat kiitokset!

Julia Venäläinen / Toimitusjohtaja, Café Patria Lahti

Seuraa meitä

Kiitoksia mahtavasta kokemuksesta taas kerran @believebytuularossi 💛

#photography #video #videokuvaus #studiokuvaus
@andreystohl @sky5media 

#models 
@marjaanaholm @christinaandreesaks 

Verkkokauppatuotekuvaus 
believebytuularossi.com
Kiitoksia mahtavasta kokemuksesta taas kerran @believebytuularossi 💛 #photography #video #videokuvaus #studiokuvaus @andreystohl @sky5media #models @marjaanaholm @christinaandreesaks Verkkokauppatuotekuvaus believebytuularossi.com
Online-offline tarkoittaa prosessia, jolla asiakkaan kiinnostus siirtyy verkosta asioimisesta fyysiseen liikkeeseen ja toisinpäin. Sitä, kun asiakas näkee tuotteesi näyteikkunassa tai kokeilee sitä tuote-esittelyn yhteydessä, ja hän innostuu tutustumaan brändiisi myös verkossa.

Online-offline -kokemuksen näkökulmasta johdonmukaisuus ja saumattomuus ovat ratkaisevassa roolissa. Asiakkaalle ei saa tulla hämmentynyttä oloa siitä, että logo näyttää erilaiselta kuin verkkosivulla. Asiakkaasi ostosmatka voi alkaa mistä kohtaamisesta vain, mutta sen on edettävä loogisesti asiakaskokemuksen kannalta. Jokaisen kohtaamisen jälkeen sinun on varmistettava, että asiakkaasi matka jatkuu kohti seuraavaa kontaktipistettä katkeamattomasti ja luontevasti. Jokaisessa kanavassa asiakkaan on koettava, että hän on saanut vastauksen omaan kysymykseensä tai apua ongelmaansa, ja parhaimmassa tapauksessa vielä jotakin extraa. Tämä näkökulma pitää olla mielessä kun suunnittelet uutiskirjettä tai asetat tuotteesi esille. 

O2O check-list:
👉Käytä Google Mapsia, niin paikallisten asiakkaiden on helppo löytää yrityksesi
👉Jaa online-kuponkeja fyysiseen myymälään. Tämän voi tehdä paitsi uutiskirjeen avulla, myös Facebookissa ja mobiilisovelluksen push-ilmoituksen kautta
👉Tarjoa myymälätarjouksia
👉Järjestä turvallisia asiakaskutsuja
👉Hyödynnä varastosaldoihin perustuvaa mainontaa
👉Käytä uudelleenmarkkinointia
👉Tarjoa mahdollisuus noutaa tilaus myymälästä sekä palauttaa tuote myymälään 
👉Suunnittele ja rakenna verkkokauppa fyysisen myymälän tavoin ja päinvastoin 
👉Tarjoa mahdollisuus ostaa online-lahjakortteja kivijalkamyymälöihin ja toisinpäin
👉Testaa tekstiviestit tarjouskoodilla 
👉Tarjoa verkkosivuillasi mahdollisuus varata aika fyysiseen tapaamiseen
👉Lähetä pieni kiva kiitoslahja asiakkaalle, joka tilaa uutiskirjeesi tai jättää palautetta verkkosivuillasi
👉Käytä hybridimallia, teknologiaa ja luovuutta!

Mieti, mitä asiakkaan ostotottumukset kertovat siitä kuinka hän lähestyy brändiäsi?

#asiakaskokemus #happyclients #onlineoffline #sky5media
Online-offline tarkoittaa prosessia, jolla asiakkaan kiinnostus siirtyy verkosta asioimisesta fyysiseen liikkeeseen ja toisinpäin. Sitä, kun asiakas näkee tuotteesi näyteikkunassa tai kokeilee sitä tuote-esittelyn yhteydessä, ja hän innostuu tutustumaan brändiisi myös verkossa. Online-offline -kokemuksen näkökulmasta johdonmukaisuus ja saumattomuus ovat ratkaisevassa roolissa. Asiakkaalle ei saa tulla hämmentynyttä oloa siitä, että logo näyttää erilaiselta kuin verkkosivulla. Asiakkaasi ostosmatka voi alkaa mistä kohtaamisesta vain, mutta sen on edettävä loogisesti asiakaskokemuksen kannalta. Jokaisen kohtaamisen jälkeen sinun on varmistettava, että asiakkaasi matka jatkuu kohti seuraavaa kontaktipistettä katkeamattomasti ja luontevasti. Jokaisessa kanavassa asiakkaan on koettava, että hän on saanut vastauksen omaan kysymykseensä tai apua ongelmaansa, ja parhaimmassa tapauksessa vielä jotakin extraa. Tämä näkökulma pitää olla mielessä kun suunnittelet uutiskirjettä tai asetat tuotteesi esille. O2O check-list: 👉Käytä Google Mapsia, niin paikallisten asiakkaiden on helppo löytää yrityksesi 👉Jaa online-kuponkeja fyysiseen myymälään. Tämän voi tehdä paitsi uutiskirjeen avulla, myös Facebookissa ja mobiilisovelluksen push-ilmoituksen kautta 👉Tarjoa myymälätarjouksia 👉Järjestä turvallisia asiakaskutsuja 👉Hyödynnä varastosaldoihin perustuvaa mainontaa 👉Käytä uudelleenmarkkinointia 👉Tarjoa mahdollisuus noutaa tilaus myymälästä sekä palauttaa tuote myymälään 👉Suunnittele ja rakenna verkkokauppa fyysisen myymälän tavoin ja päinvastoin 👉Tarjoa mahdollisuus ostaa online-lahjakortteja kivijalkamyymälöihin ja toisinpäin 👉Testaa tekstiviestit tarjouskoodilla 👉Tarjoa verkkosivuillasi mahdollisuus varata aika fyysiseen tapaamiseen 👉Lähetä pieni kiva kiitoslahja asiakkaalle, joka tilaa uutiskirjeesi tai jättää palautetta verkkosivuillasi 👉Käytä hybridimallia, teknologiaa ja luovuutta! Mieti, mitä asiakkaan ostotottumukset kertovat siitä kuinka hän lähestyy brändiäsi? #asiakaskokemus #happyclients #onlineoffline #sky5media