Miksi me

Mainostoimisto Sky5media

Miksi valitsisit meidät?

Olemme intohimoisia siinä mitä teemme. Panostamme henkilökohtaisesti todellisten tulosten tuottamiseen aikataulussa ja budjettinne puitteissa. Takaamme jokaisen sovitun tavoitteen saavuttamisen ja teemme töitä, kunnes tavoite on saavutettu. Olemme yhteisömanagerointitoimisto, joka auttaa teidät tavoitteeseenne. Tavoitteenamme on enemmän onnellisia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ympäri Suomen. Vahvuuksiamme ovat nopeus, avoimuus, joustavuus sekä tiimin vankka kokemus, joka yhdistyy sydämellä tehtyyn työhön.

strategiamme

Strategiamme perustuu yhteistyöhön, tehokkuuteen ja asiakaskokemuksen arvostamiseen.
Markkinastrategian rakentaminen aloitetaan määrittelemällä yhdessä:

Mikä on haluttu lopputulos?

Mitä menestyminen vaatii brändiltänne?

Mikä on kohdeyleisönne?

Miten haluatte heidän reagoivan?

Miten toimimme?

Vahvuuksiamme ovat nopeus, avoimuus, joustavuus sekä tiimin vankka kokemus, joka yhdistyy sydämellä tehtyyn työhön. Hienosäädämme tekemistä niin kauan, että kaikki osapuolet ovat ylpeitä saavutetuista tuloksista.

Tavoitteenamme on saavuttaa yhä onnellisempia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita.

TekijÄt

Christina A. Saks Toimitisjohtaja

Christina A. Saks
Toimitusjohtaja
+358 45 2626695
christina@sky5media.fi

Kati Halonen - Sisällöntuotanto

Kati Halonen
Sisällöntuotanto

kati@sky5media.fi

Andrey Ståhl
AV & 3D-suunnittelu

andrey@sky5media.fi

Zinaida Melnikova
Graafinen ja Web suunnittelu

zina@sky5media.fi

Laura Haikala

Laura Haikala
Äänikirjat

laura@sky5media.fi

Tarinamme

Mainostoimisto Sky5media

Vuonna 2015 huomasimme, että kun käytimme ristiin toistemme palveluja, ne täydensivät toisiaan ja hommat toimivat niin kuin pitää. Aloitimme ensimmäiset yhteiset projektimme ja hankimme ensimmäiset kanta-asiakkaamme. Vuonna 2018 päätimme perustaa digitaalisiin palveluihin keskittyvän mainostoimiston.

Mainostoimisto Sky5media

Etsimme kovaa ja samalla hyvin meidän toimintaamme kuvaavaa nimeä. Yksi meistä sanoi, että ”olemme niin kuin viisi enkeliä, jotka ovat aina lähellä ja valmiina auttamaan”. Siitä syntyi sana Sky ja numero 5. Ja kaikki mitä me teemme voisivat hyvin olla nimetty täällä tavoin: Sky5Production, Sky5Web, Sky5Design, Sky5Cloud hostingpalveluamme varten, Sky5Consulting. Yhdistimme kaiken tämän sanaan Media. Näin vuoden 2019 tammikuussa Lahdessa syntyi Sky5Media Oy.

Mainostoimisto Sky5media

Nykyjään Sky5Median toiminta on kasvanut kattamaan koko Suomen Helsingistä Rovaniemelle. Meillä on kaksi päätoimipaikkaa, toinen on Sky5Median kotikaupungissa Lahdessa ja toinen Helsingissä. Olemme hyvin dynaamisia, käymme aina mielellämme asiakkaidemme luona ja pidämme palavereita asiakkaan tutussa ympäristössä.

Sky5Media on paikka, missä kaikki onnistuu!

Johtajatiimi Mika D. Rubanovitsch

Erinomaista asiakkaan tilanteeseen paneutumista ja laadukkaasti loppuun asti viety projekti. Teaser-videot vielä yllätykseksi Extrana. Aina valmiina auttamaan kuvastaa hyvin toimintatapaa. Kiitos!

Mika D. Rubanovitch / Toimitusjohtaja, Suomen Johtajatiimi

Todella ystävällistä, ammattitaitoista ja asiakaslähtöistä palvelua! Tilattiin video- ja valomainokset ja tuli hienoa jälkeä) Hyvä hinta-laatu-suhde. Suosittelen!

Viktoria Koronen / Markkinointijohtaja, Tmi Komil

Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöstämme Sky5Median kanssa. Palvelu on asiantunteva, joustava ja nopea. Nettisivuistamme tuli juuri sellaiset kuin halusimme, ovat hyvänäköisiä ja ratkaisu on toimiva. Saimme myös ohjeistusta Word Pressin käyttöön, joten pystymme myös itse päivittämään ajankohtaisia asioita sivuillemme.

Irina Louste / Toimitusjohtaja, Taxari Travel Agency Oy

Suosittelen lämpimästi Sky5Median tiimin. Video ylitti kaikki odotukset ja on todellakin ammattimaista jälkeä. Porukka tuntee mitä meille oli tärkeää näyttää asiakkaillemme. Yhteistyö Sky5Median kanssa oli helppoa ja mielenkiintoista. Olen todella innoissaan videosta. Valtavat kiitokset!

Julia Venäläinen / Toimitusjohtaja, Café Patria Lahti

Seuraa meitä

Elää NYT ✨#bmw #movie #changingreality #brandnew #car #bmwsuomi #laakkonen #espoo #angelonamission #somevideo #sky5media #christinasaks #some #yhteisömanageri #loveit #hybridcar #instagood #video #movie #loveit #suomi #lifestyle #mystory #instastory #elämä #elämäntyyli #liiku #ajamiseniloa
Elää NYT ✨#bmw #movie #changingreality #brandnew #car #bmwsuomi #laakkonen #espoo #angelonamission #somevideo #sky5media #christinasaks #some #yhteisömanageri #loveit #hybridcar #instagood #video #movie #loveit #suomi #lifestyle #mystory #instastory #elämä #elämäntyyli #liiku #ajamiseniloa
#hyvääviikonloppua #alwaysgo 💓#alwayssmile #angelonamission #christinaandreesaks #christinasaks #bmw #bmwsuomi #sky5media #eurowear #espoo #style #fashion #me #selfie #ambassador #styleandbusiness #video24 #bossgirls #weekend #me #selfie #beautiful #smile #hymy #happy #onnellinen
#hyvääviikonloppua #alwaysgo 💓#alwayssmile #angelonamission #christinaandreesaks #christinasaks #bmw #bmwsuomi #sky5media #eurowear #espoo #style #fashion #me #selfie #ambassador #styleandbusiness #video24 #bossgirls #weekend #me #selfie #beautiful #smile #hymy #happy #onnellinen
Parempi on nähdä kerran kuin kuulla sata kertaa. Yksi viime vuosien internet-markkinoinnin tärkeimmistä suuntauksista on ollut videoiden hyödyntäminen mainoskampanjoissa. Eri tilastojen mukaan lähes 80 prosenttia internetin käyttäjien kuluttamasta sisällöstä on ääntä ja videota.

Videon tehokkuus kasvaa ja erilaiset sosiaalisten medioiden innovaatiot painottavat videoita tärkeänä välineenä yrityksen ja asiakkaan välisessä viestinnässä.

Miksi video?

Ennen kuin alat selvittämään videoiden lukuisia teknisiä mahdollisuuksia, sinun tulisi ymmärtää, miksi videoita tarvitaan ja mitkä ovat niiden edut.

Tiedon helppo ja nopea havaitseminen.

Suurin osa ihmisistä on visuaalisia – he hahmottavat kuvissa esitetyn tiedon helpommin ja nopeammin. Siksi videoiden käyttö välittää asiakkaalle enemmän tietoja tuotteistasi tai palveluistasi kuin muut esitysmuodot. Lisäksi korkealaatuinen video voi lisätä huomattavasti tuoteuskollisuutta ja jopa saada jakoja ja postauksia sosiaalisissa medioissa.

Kilpailu kovenee.

IAB Finlandin mukaan vuonna 2019 yli puolet kaikesta sosiaalisen median maksetusta mainonnasta oli videota. Kaikki yritykset eivät kuitenkaan vielä hallitse videomainostamisen tuomia etuja ja mahdollisuuksia, joten sinulla on nyt loistava tilaisuus erottua kilpailijoista.

Video on yksi internetin suosituimmista tietolähteistä.

Tilastojen mukaan video on yksi internetin suosituimmista sisältötyypeistä – yli 50 prosenttia internetin käyttäjistä katselee ainakin yhtä videota päivittäin. Ciscon mukaan vuonna 2019 noin 80 prosenttia internet-liikenteestä tuli videoista. Suurin osa videoista katsotaan mobiilisti.

Video rohkaisee ostamaan.

Suuri osa kuluttajien katsomista videoista liittyy tavaroihin ja palveluihin, ostopäätös tehdään tuotevideon katselun jälkeen. Videot lisäävät asiakasuskollisuutta ja ostohalukkuutta. Troot Finlandin tutkimus (2019) kertoo, että 15–35-vuotiaista 44 prosenttia on ostanut videolla näkemänsä tuotteen tai palvelun 🎥 #sky5media #mainostoimisto #markkinointi #video #yhteisömanagerointi #somevideo #mainosvideo #videogram #videot #videosisällöt #instagram #lahti #espoo #yhteisömanageri #videokuvaus #suomenyhteisömanagerit
Parempi on nähdä kerran kuin kuulla sata kertaa. Yksi viime vuosien internet-markkinoinnin tärkeimmistä suuntauksista on ollut videoiden hyödyntäminen mainoskampanjoissa. Eri tilastojen mukaan lähes 80 prosenttia internetin käyttäjien kuluttamasta sisällöstä on ääntä ja videota. Videon tehokkuus kasvaa ja erilaiset sosiaalisten medioiden innovaatiot painottavat videoita tärkeänä välineenä yrityksen ja asiakkaan välisessä viestinnässä. Miksi video? Ennen kuin alat selvittämään videoiden lukuisia teknisiä mahdollisuuksia, sinun tulisi ymmärtää, miksi videoita tarvitaan ja mitkä ovat niiden edut. Tiedon helppo ja nopea havaitseminen. Suurin osa ihmisistä on visuaalisia – he hahmottavat kuvissa esitetyn tiedon helpommin ja nopeammin. Siksi videoiden käyttö välittää asiakkaalle enemmän tietoja tuotteistasi tai palveluistasi kuin muut esitysmuodot. Lisäksi korkealaatuinen video voi lisätä huomattavasti tuoteuskollisuutta ja jopa saada jakoja ja postauksia sosiaalisissa medioissa. Kilpailu kovenee. IAB Finlandin mukaan vuonna 2019 yli puolet kaikesta sosiaalisen median maksetusta mainonnasta oli videota. Kaikki yritykset eivät kuitenkaan vielä hallitse videomainostamisen tuomia etuja ja mahdollisuuksia, joten sinulla on nyt loistava tilaisuus erottua kilpailijoista. Video on yksi internetin suosituimmista tietolähteistä. Tilastojen mukaan video on yksi internetin suosituimmista sisältötyypeistä – yli 50 prosenttia internetin käyttäjistä katselee ainakin yhtä videota päivittäin. Ciscon mukaan vuonna 2019 noin 80 prosenttia internet-liikenteestä tuli videoista. Suurin osa videoista katsotaan mobiilisti. Video rohkaisee ostamaan. Suuri osa kuluttajien katsomista videoista liittyy tavaroihin ja palveluihin, ostopäätös tehdään tuotevideon katselun jälkeen. Videot lisäävät asiakasuskollisuutta ja ostohalukkuutta. Troot Finlandin tutkimus (2019) kertoo, että 15–35-vuotiaista 44 prosenttia on ostanut videolla näkemänsä tuotteen tai palvelun 🎥 #sky5media #mainostoimisto #markkinointi #video #yhteisömanagerointi #somevideo #mainosvideo #videogram #videot #videosisällöt #instagram #lahti #espoo #yhteisömanageri #videokuvaus #suomenyhteisömanagerit