Strategisen suunnittelun tarkoituksena on kartoittaa yrityksenne ja markkinoiden tilanne.
Analyysin tavoitteena on ymmärtää keitä asiakkaanne ovat ja mistä heidät löytää? Lähtökohta-analyysiin kuuluvat yritysanalyysi, markkina-analyysi, kilpailija-analyysi ja ympäristöanalyysi. Lopuksi kaikki tulokset kootaan yhteen johtopäätösten tekemistä varten.
- Markkinointisuunnitelmat
- Viestintä- ja brändistrategiat
- Konseptisuunnittelu
- Kampanjasuunnitelmat
- Projektijohto
#strateginensuunnittelu #markkinointi #yhteisömanagerointi #viestintä #brändistrategiat #konseptisuunnittelu #projektijohto #markkinointi #yhteisömanagerointi #mainostoimisto #lahti
Tehokas strategia — tärkein aineeton omaisuus
Tehokas strategia on yrityksesi tärkein aineeton omaisuus. Ammattimaisesti kehitetty brändistrategia on avain tehokkaaseen myyntiin ja kestävään kasvuun.
Zinaida Melnikova / Toimitusjohtaja