Believe by Tuula Rossi

Haaste

BELIEVE by tuula rossi -vaatemerkin ja Sky5Median yhteistyön tavoitteena oli luoda moderni ja tehokas verkkosivusto. Samalla tehostettiin yrityksen koko markkinointi- ja myyntiprosessi varmistamaan mahdollisimman hyvä asiointikokemus verkossa.

Entinen kotisivu ja verkkokauppa toimivat erillään toisistaan eri verkko-osoitteilla. Järjestelmien ylläpito oli hankalaa. Sivuilta puuttui brändistä ja mallistosta kertova sisältö sekä hakukoneoptimointi. Vanhan sivuston merkittävimpiä ongelmia oli se, että kesken ostoprosessin asiakas saatettiin ohjata ulos verkkokaupasta. Mobiiliversiosta puuttui responsiivinen design eli sitä ei oltu optimoitu mobiililaitteisiin. Verkkosivustossa ei myöskään hyödynnetty täysimääräisesti SOME-liitännäisiä eikä tärkeitä sähköisen mainonnan työkaluja.

YHTEISTYÖ: verkkokauppa, hakukoneoptimointi, uuden malliston kampanja, sosiaalinen media, visuaalinen viestintä.

belivebytuularossi.com

Tulokset

Asiakaskokemus on meille tärkeä! Sky5Media toteutti BELIEVE by tuula rossi -verkkosivuston uudistuksen kesän 2020 aikana korjaten epäkohdat. Myös sivuston kuvat päivitettiin nykyajan vaatimusten mukaisiksi. Lopputuloksena verkkosivuston selailusta tuli asiakkaalle inspiroiva kokemus ja ostamisprosessista mielekkään vaivaton. Myynti on uudistuksen jälkeen lähtenyt kasvuun.

#seo #hakukoneoptimointi #kotisivu #wordpress #woocommerce #verkkokauppa #viestintä #digimarkkinointi #some