eestin elintarvikkeet
Haaste
Tehtävämme oli päivittää myymälän tuotemerkkiä sen tunnettuuden ja houkuttelevuuden lisäämiseksi Lahden kaupungissa. Haluttiin myös synkronoida elektroninen tavaraluettelo kaupan kassan kanssa.
YHTEISTYÖ: myymälän tuotemerkin uudistaminen, verkkokaupan perustaminen, kassakonejärjestelmän ja verkkokaupan tietokannan synkronointi, markkinointi ja mainonta Facebookissa.
Tulokset
Teimme yksinkertaisen ja tunnistettavan logon sekä kuvakkeet jokaiselle verkkokaupassa esitetylle tuoteryhmälle. Päätettiin kehittää WooCommerce-pohjainen verkkokauppa, jossa tuoteluettelo on synkronoitu myymälän kassaan. Verkkokaupan uusi muotoilu on parantanut sen rakennetta, toimivuutta ja sisältöä, ja se on tehty käteväksi ja houkuttelevaksi. Myymälän ikkunassa esittelemä mainosvideo houkuttelee enemmän asiakkaita. Ehdotimme mainosstrategiaa kaupan sosiaaliseen mediaan kolmella eri kielellä (viro, suomi, venäjä) ottaen huomioon kulttuuriset ominaispiirteet ja makutottumukset.
Projektin hinta 2500 EUR + ALV
#facebookmainonta #some #logo #brändiidentiteetti #yritysilme #kotisivu #digimarkkinointi #verkkokauppa #wordpress #woocommerce #lahti #mainostoimisto
Asiakkaan palaute
Sain sellaisen käsityksen, että monipuolisesti lahjakkaille ja energisille nuorille ihmisille on vaikeimpienkin tehtävien ratkaisussa ei esteitä ole. Kun projektistasi keskustellaan kumppanitasolla, ei myyjä-ostaja tasolla, voit olla varma, että ideasi ymmärretään ja toteutetaan odotusten mukaisesti. Oletko koskaan työskennellyt nuoren ja lupaavan yrityksen kanssa, jonka palvelut maksavat kohtuullisen hinnan? Minä onneksi.
Andrey Smirnov / CEO, Eestin elintarvikkeet