Johdonmukaisuus. Tiedetään, että se lisää luottamusta ja asiakasuskollisuutta.

Mutta mitä tarkoittaa BRÄNDIN johdonmukaisuus? Se tarkoittaa, että asiakkaan ja brändisi jokainen kohtaamispiste on linjassa brändin perusarvojen ja konseptin kanssa. Äänisävy, visuaalinen esitys- ja viestintätapa sekä väritunnelma tekevät brändistäsi tunnistettavan ja mieleenpainuvan kaikilla online- ja offline-markkinointikanavilla.

Brändin johdonmukaisuuden edut ovat:

  • Erottautuminen kilpailijoista
  • Brändi-ilmeen muodostaminen
  • Positiivisten tunteiden herättäminen

 

Kuinka brändin johdonmukaisuus varmistetaan ja ylläpidetään?

  • Selvitä, minkä tyyppiset viestit ja kuvat resonoivat yleisösi kanssa.
  • Kiinnitä huomiota sisäiseen brändäykseen ja yrityskulttuuriin.
  • Luo brändityylin opas brändielementtien ja -sääntöjen määrittelemiseksi.
  • Pidä johdonmukainen äänisävy ja brändin persoonallisuus, kun kommunikoit offline-tilassa tai sosiaalisen median alustojen, verkkosivujen tai blogin kautta.
  • Arvioi verkkomarkkinoinnin trendejä ja alustoja sekä määrittele ne kanavat, jotka vetoavat kohdeyleisöösi.
  • Valitse oikea vaikuttaja edustamaan brändisi.

    Tarvitsetko apua brändisi johdonmukaistamisessa tai sosiaalisen median markkinointistrategiasi luomisessa? Ota yhteyttä Sky5Mediaan tänään!

#sky5media #mainostoimisto #brändiidentiteetti #lahti #espoo #markkinointitoimisto #viestintä #markkinointistrategia

-->